Νέα Voile: Back to Ballet School


Νέες παραλαβές στο μαγαζί Voile! Μόνο ρούχα που αφορούν το μπαλέτο.




Τα 3 προσωπικά αγαπημένα μου κομμάτια:

1. Leotards (κορμάκια)
Μου αρέσει πολύ που το Stardoll αποφάσισε να κυκλοφορήσει στα μαγαζία τα απλά, συνηθισμένα, κλασικά και ταυτόχρονα όμορφα κορμάκια χωρίς να έχουν κάτι υπερβολικό πάνω τους. Σε συνδυασμό με ένα tutu (τούλινη φούστα) είναι το απόλυτο μπαλετικό συνολάκι.

2. Tutus (τούλινες φούστες)
'Οπως ανέφερα και παραπάνω, όσον αφορά το θέμα μπαλέτο, μου αρέσουν τα ρούχα να είναι λιτά και όμορφα και όχι φανταχτερά και υπερβολικά. Έτσι είναι και με τις φούστες, χαριτωμένες και 100% ρούχο μπαλέτου.

3. High Heeled Ballet Shoes
Σίγουρα τα παραπάνω παπούτσια είναι εκτός θέματος λόγω του ψηλού τακουνιού, καθώς στην πραγματικότητα είναι πολύ σπάνιο να βρεις μπαλετικά παπούτσια με 12-ποντο τακούνι. Όπως και να 'χει όμως εμένα μου αρέσουν πολύ αυτά τα παπούτσια, κυρίως το χρώμα τους και το σχέδιο δίνουν ένα πολύ κομψό αποτέλεσμα.

Εσείς σκοπεύετε να αγοράσετε τίποτα από το μαγαζί;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...